hazal35 yok cnm bı haftadan bir şey olmuyormuş doktorum paniklememe gerek olmadığını söyledi gönlünü ferah tut bir şey olmaz inşallah. Ama bayramdan sonra asla vakit kaybetme hemen yapalım dedi pazartesi gel demişti bana. Normalde bayramdan önce yapacaktı ama bende böbrek büyümesi çıktı o yüzden dedi ki önce bı bu böbrek konusunu halledelim iğneyi bayramdan sonrada yaparım sorun yok dedi. Bı gün yatış yapacam hastanede serum falan takacaklarmis sonra iğneyi vuracaklarmis bı süre gozlemleyeceklermis eğer sorun olmazsa ins olmaz taburcu edeceklermis. Kanama açısından kontrol altında tutmak için yatış yapacaklarmış