Tugcexx Ben de araştırmaktan kafayı yedim artık ama sonunda doktorlara, hemşirelere sora sora karar verdim. Prof dr a da sordum kendi doktoruma, birçok kadın doğum uzmanına hemşirelere sinovac ol diyen hiç olmadı. Ben hamilelikten önce 3 doz sinovac olmuştum. Şu an 25. Haftadayım. Son aşımdan 6 ay geçmiş oluyor aşısız gibi oluyor dedi doktorum hemen ol ama kesinlikle biontech ol dedi. Bir arkadaşım karar veremeyip aşı olmamıştı gebelikte erken doğum yaptı sıkıntı yani. Gittim oldum bugün biontech 4. Aşı olarak.