minik22 bence hareket etmeye devam edin riskli değilseniz yoksa son ay eziyet olur. Normal hayatımızda da hareketi bırakınca hantallaşırdık şimdi de öyle, 38 haftalığım hala alışverişe gezmeye falan gidiyorum evimin temizliğini(ayrıntılı olmadan 😁) yapıyorum. Yürüyüşü hiç bırakmadım 25-26 da çalışıyordum zaten 26 da izne ayrıldım. Elbette yorulunca dinlenerek yapıyorum bunu. Herkes bana kızıyor eşimde yavaş ol bu kadar yapma diye ama ben kendimi daha iyi hissediyorum böyle. Haftanız daha çok erken yorulmak için bence