Haticekaya1808 Salı günü 24 haftalık olacağız inşallah. nasıl geçiyor kızlar hamilelik süreciniz ? Benim çatlaklar ve bacak krampları dışında mükemmel 🤩
Haticekaya1808 melekimserra herşey bebişlerimiz için öyle düşünelim doğumdan sonra hepsi gidecek inşallah 🌸
Mirac_Beram34 Haticekaya1808 Umarım geçer izleri bana çok erken gibi geldi bende 23+4üm henüz bir şey yok heran tetikteyim umarım çatlamaz 🥺
Haticekaya1808 Mirac_Beram34 zeytinyağ yada bio oilden çok memnunlar sürekli nemli tut canım şuan rahatsız etmiyor beni yakından bakınca belli oluyor