Ebbelif beni de sağlık ocağından aradılar çarşamba gidecem aşı olacaksınız dedi 21 hafta olucam çarşamba. Sormadım ama şimdi anladım tetanoz aşısı olcam galiba. Peki soruyorum aşıyı olmasak olmaz mı? Ben ilaç ve aşılardan korkuyorum yani güvenemiyorum bilmiyorum 🤷🏻♀️ sanki kötü bişey olacakmış gibi geliyor fobi oldu sanırım bu düşünce bende.