Anneoluyorummmm İlk dozu olmuştum 2.doz zamanımda covid oldum gidemedim aradan zaman geçti doğal olarak suan 32. Haftalık olcam bu hafta salı günü gidip olsam bişi olurmu cok mu gec kaldım hıc bu haftada olan var mı ????
Beybisininannesi Anneoluyorummmm ay kötü olmuş.. geçmiş olsun Sağlık ocağındakı hemşireyi arayıp sorsana onlar daha net bilirler
NURY Anneoluyorummmm otuz haftadan sonra genel olarak yapmayı önermiyorlar , ama bazı sağlık ocakları yapıyor bir sor istersen
Anneoluyorummmm NURY neden acaba :(( 1. Dozum boşa gitti ozaman ameliyatta ya bişi olursa dıye endise ediyorum ama benim doktrum deömştiki artkk tetanozu kaldircaklar falan onemli değil okadr demişdi onun yerıne covid asını ol o daha önemli diyordu
minik22 Anneoluyorummmm evde yolda vs doğum olursa göbek kordonu steril bişeyle kesilmezse tetanoz çıkabiliyomuş hastanede tetanoz kapma ihtimali yok gibi bişey demişti youtubeda kağan kocatepe benim doktorum da tek doz yapcaz dedi önce sonra bi ara yaptırırsın yaptırmasanda olur dedi 28 de gidince bidaha sorcam bakalım
Eslem_1 Payan ilk hamileliğinizde de mi olmadınız? Doktor neden önermiyor peki bir problem olursa sorumluluk alacak mı Allah korusun ? 🌸