karamel33 kese dışı kanama alanım vardı, ilk haftalardada ufak lekelenmeler yaşıyordum yaklaşık 2 ay kullandım sabah-akşam fitil olarak (oral yoldan ciddi yan etkileri olduğu için doktorum böyle kullanmamı önerdi). 20. Haftada miyom dejenerasyonu oluştu ağrılarım olduğu vakit gün aşırı yine fitil olarak kullanıyorum. Akıntı vs büyütülecek şeyler değil, bebeklerimiz iyi olsun yeter ki.. düzgünce içeri ittirirseniz sorunsuz kullanırsınız. Kullanmamazlık yapmayın sakın