Merhaba kızlar, 4 bucuk haftalık hamileyim henüz keseyi salı günü göreceğim nasipse. Ama alt batında ağrılarım oluyor baya yoğun. Sonra bel ağrısı da oluyor. Kasık ağrısı zaten hep vardı. Bu bi anda girip çıkan sancılar beni korkutuyor. Yaşayan var mı acaba ?