Esranr95 Kızlar 31 haftalık hamileyim ve bebeğim gece hiç uyumuyor sürekli vuruyor hareket ediyor canımın acısından uyuyamıyorum bu saat oldu hala bi gram uyumadım 😞 sizde durumlar nasıl
sheyda1991 Esranr95 30+2 den merhaba al benden de o kadar. İlk aylarda ne kadar uyuduysam şimdi gram uyku yok. Şu saat oldu gözümü kırpmadım.
Medine94 Esranr95 yaa ne kadar güzel vurması ben 27+6 haftamdayım benim miniğim çok vurmuyor tatlı bile yiyorum hareket çok etmiyor keyfi istediğinde ediyor bende merak ediyorum korkuyorum sanırım sakin ama hep kımıldasın istiyorum
Zeynokus Esranr95 28+3 benimde birkacgundur cok az hissediyorum dun acile gittim Korkumdan hiiic birseyi yok suzulup duruo zilli :) bende istiorum vursun belki duzelir sizinde Oyle oluyormuydu bu haftalarda
Denizyildizi1 Esranr95 Benim 24+4 daha şimdiden geceleri uyutmuyor bide bu haftalarda şey başladı elini ayağını gezdiriyor ya onu hissediyorum
Ruhsar Medine94 ay aynen bende. Bazen hiç tık yok. Doktora gittim hissedemiyorum dedim, kontrol etti, plasenta tam göbeğinin olduğu yerde önde olduğu için hissedemeyebilirsin dedi. Belki senin de öyledir. 🤷♀️
KonuMankeni Haftadayım bende de durumlar aynı. Akşamdan sabaha bu kıza bir elamet geliyor 😅 bir de annemlere geldim, arada öyle bir vuruyor ki babamın yanında çığlık atmamak için odaya kaçıyorum 🙈 bir kaç haftaya yeri daraldığı işin daha az hareket edecek sanırım ☺️ Bu hallerini de özleyeceğiz 🥰🥰🥰
Gmz34- 35.haftadayım hiç canımı acıtacak derecede vurma olmadı.BaZen kasılıyor toplanıyor o acıtıyor biraz.
minik22 Esranr95 benimki de öyle sabah 6 ya kadar tekmelemesinden uyuyamadığımı hatırlıyorum bi kere çok yorgunken uyuyamıcam diye ağlamıştım pozisyonu beğenmeyince uyutmayı bırak oturtmuyo bile kuduruk bana çekiyo galiba 😖
Ceylin680 Esranr95 32 .haftadan sonra yeri daralır .tekmeleri azalır biraz sabırlı olun benimde aynı çoğu gün uykusuz kalıyorum ama Allah’a çok şükür💞🐣
gldn065807 Esranr95 ayy bu benim kız valla canımı yakiyo hiç durmuyo maşallah bazen bende ay diyorum yani 33 haftamız doldu maşallahı var şuan yazarken bile yediğim tekmelerin haddi hesabı yok 😅😅
Handeasel Bende bugün 23haftalık oldum dün hareketleri ara ara hissetim bugün hiç hissetmiyorum normalmidir çok korkuyorum 😢
gulsonmez27 Korkarım ki doğduktan sonra da öyle olacak.Annem öyle diyor tecrübeli 😅😅bebek anne karnında uyku rutinini nasıl ayarlarsa doğduktan sonra da öyle devam ettirir.Gündüz konuş onunla sev karnını uyanık tut bence tepki versin.Gece uykusu önemli