Zelaldua Kızlar misal sancı başladı diyelim bende o sıra tıka basa yemişim ama bişeyler olmadı beni sezaryna aldılar tok karnına ameliyat olur mu öyle bilen var mı
Mayacm Zelaldua walla bana doktor en son gıttıgımde eger sancı vs bısey hıssedersen yemek yeme demıstı ama tok karnına oldugundada sancı varsa illaki alırlar dıye dusunuyorım bılenler yazar umarım ☺️
Nilufer_ Zelaldua belli bir saat bekletiyorlar canım. Bende tok karna gittim biranda suyum geldi sancım felanda olmadı. Lağma yaptılar yanlış hatırlamıyorsam da en az 3 4 saat beklemiştim. Zaten nstye bağlı oluyorsun hemşire sürekli yanında, sorun olmuyor
Gmz34- Ben de sandwiç yemiştim nst önces çocuk oynasın diye sonra sancılar yüze vurunca yarımdan acil sezeryan olmuştum tam bayıltmadı
Nilufer_ Boncugummmm normal doğum olmadığı için yapılmayabilir canım. Sonuçta aç karna gidiyorsun, sanmıyorum yapacaklarını