Eda05 sıkıntı etme ama iş falan yapma ben evde hiç iş yapmadım bu süreçte sadece dinlen, ben kendimi biraz yorunca ya lekenmem oldu ya da kanamam tekrarlamıştı öyle olursa da korkma ama bu süreç geçene kadar dikkat et sonra geçiyor. Hatta bazılarının son ayına kadar bile lekenleme olabiliyormuş yani aslında çok karşılaşılan bir durum. İnşallah sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız 🧡