Karellll Kızlar dua edin inşallah allahın izniyle sancılarım durur erken gelmek istiyo oğlum ama daha erken korkuyorum sancılarımı kesmeye çalışıyorlar 🥺
Fatime_gdl Karellll Bende bugün itibariyle 35 haftalık olduk benimde dün sabahtan beri çok sancılarım vardı en sonunda dayamayip gece acile geldik geceyi hastanede geçirdik serum falan verildi nst ve ultrason ile bakıldı şu anda sancım falan kalmadı cikacam birazdan rabbim herkese sağlıklı bir şekilde kucagina almayı nasip etsin inşallah
21glcn Karellll 34 haftalıkken bizde aynı şeyi yaşadık canım, eve geçersin umarım sana tavsiyem 2 hafta yerinden kalkma gelsin biri baksın sana biz 37+2 olduk darısı başına zamanın da sağ sağlim kavuştursun Rabbim inşallah stres yapma güzel düşün 💕
hilalsahin35 Karellll Benimde 33+4 haftalıkken sancım cikiyordu canim ama hissetmiyordum ben doktor doğum sancısı gibi siddetli dedi hastaneye yatirdi serum verdi sabaha kadar nst ye bağladı ciğer gelistirici iğne verdi ilaç yazdı sancı çıkmıyor şuan nst de çok şükür inşallah sizde bebeginizde sağlığınıza kavuşursunuz şuan 35+4 olduk
Nuur415 Rabbim sağlıkla kavuştursun canım . İnşllah biraz daha bekler bebiş . Ama üzülme hiç doğsa bile sorun olmayacaktır Allah’ın izniyle 🤲🙏 dualarım seninle haberdar et lütfen 🙏
Mehmet_Elif06 Şuanda 35 haftalık ve hastanedeyim sancım var serumlar takıldı ve ciğer geliştirici vurdular Rabbim vaktinde sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı nasip etsin amin🤲🤲🤲
Karellll Mehmet_Elif06 amin inşallah hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip eder Allah
Karellll mzeak7 Serumla ilaçla çok şükür durduruldu evdeyim sabit uzanıyorum inşallah allahın izniyle 28 ine sezeryan olcam tabi tekrarlanmasa sancılar
mzeak7 Sabah 100 lerdeydi.sonra azalmaya başladı.bugün yatıcam azalmaya devam ederse yarın çıkaracak inşallah.35+4 üm.siz ne kadarlıksınız
mzeak7 Karellll sancılar yavaş yavaş azaldı.şu an 30-40 larda.büyük ihtimalle yarın çıkabilirim böyle devam ederse.benim 2.gebelik.ilki sezeryan olduğundan sancı normal doğuma sebep olur diye korkuluyor.sezeryan sonrası normal doğum her zaman riskli çünkü