Robinaras 22 aylık bi oğlum var normal doğum yaptım ve süpriz şekilde hamile kaldığımı öğrendim ve bu defa bebekler ikiz. Doktorumuz direk sezaryan olacağını dedi?? Her ikiz gebelik illa sezeryan mı?? İkizleri normal doğuran oldu mu
elf0 Robinaras hiç duymadım ben de ikiz gebeyim 14 haftalık sizinki kaçıncı hafta? Üstte kalsın bekliyim ben de burda gerçi benim keien sezeryan olcak da
biruykusuzanne Robinaras benim bi akrabanın iki kere ikizi oldu hepsi de normal doğum . Olan var yani zaten bebek belirliyor gleiş şeklini emin ol
3oglanannesi Robinaras normal olması için baya bi şartı var ikiside baş geliş olacak en başta ve riski olduğu için dr kar kolay kolay riske atmıyor 38 den sonra birbirlerini ezip öldürme ihtimalleri oluyor muş çünkü sığmadıkları için benim ailemde 6 çift ikiz var içlerinden sadece 1 i normal doğum bende ikiz doğum yaptım sezeryan
twinboymama normal doğuran var ama cok düşük sayıda. bebeklerin pozisyonları çok önemli. içeride kaldıkları her gün sıkışıyorlar daralıyorlar. ben de normali çok istiyorum daha cok yeni gebeyim ama gerekirse hiç kalkmam yerimden. her şey normal ilerlerse ben de normal istiyorum
Robinaras twinboymama ben ilk tek bebeği normal yaptım ama bu ikizlere sezaryan dedi önümde uzun bi yol var tabi Bnm de 14 buçuk olduk
A152245 Bana da doktor iki bebek de dogru pozisyonda bile olsa biri dogtuktan sonra diğeri kayabilir, yan yatabilir vs.dedi. Kendim doguracak olsam bu riski almazdım dedi. Bize de direkt sezaryen diyince tam emin olamadık.
A152245 Robinaras hayir benim de ilk doğumum normal ikizlere hamileyim şimdi. Daha 12 hafta benim de ama doktorumuz pek ihtimal vermedi. Zaten daha şimdiden böyle diyorsa o zamana kesin sezaryene ikna edecek bir şey bulur. Pek ikizlerde normal doğuma yanaşmıyorlar gibi geldi bana da. Tanıdığınız özelde mi devlette mi yapti? Devlette belki normali deniyor olabilirler.
__280412df Robinaras normal doğuran var ama düşük sayıda tek yumurta ikizleri olursa zaten normal doğum yapma şansınz yok malesef aynı kese içinde iki tane bebek olmuş oluyor normal doğum sonrası sezeryan ile ikizlere doğum yaptım zaten normal olsaydı bile bebeklerimi asla tehlikeye atamazdim tanıdığımız bir anne var normal doğum sonrası ikizlerden birisinin zor oldugunu ve oksijensiz kalıp beyinde hasar olduğunu biliyorum o yüzden ne gerek var sezeryan olmak en doğrusu