hurmam içme ya onermiyorlar çünkü arveleste çok kuvvetli bı ilaç paroldan hariç icirtmiyorlar ama hastaneye git derim çünkü dayanilacak gibi değil gercekten dış ağrısı ufak bı şekilde ağrıyı dindiriyor onu dene istersen (zeytinin cekirdegini çıkar ağrıyan dişinin arasına koyup bastır) bide tuzlu suyla gargara yap en azından ağrın diner birazda olsa