Hic stres yapma. Bende 16. Haftalarda post atmıştım. Hissetmiyorum ama etrafimda hep soruyorlar hissedersin artik diye laflar aliyordum. Dr um plasenta on karin duvarinda bebek de yüzüstü gec hissedersin demesine ragmen etrafta soranlar sayesinde ben korktum ama sen korkma. Bak simdi 21+3uz. 20. Haftamdan sonra hissetmeye basladim oglusumu.🥰