fatbetalp Arkadaşlar 20. Haftadayım ve bugün koronavirüs 2. Defa pozitifim 1,5 yıl sonra Gebelikte yaşayan varsa benimle paylaşabilir mi ?
Pinarpek fatbetalp bende pozitifim ve çok ağrılı geçiyor migrenim var o yüzden başım çatlıyor . Ya bebeğe zararı olursa senin durumun nasıl ? Kan sulandırıcı iğne verdimi doktorun