Hamilebirannee bı gün bu konu hakkında birileri yine böyle bı post açmışlardı 34 haftalikmis bende ona son haftalarda ilişki riskli oluyor girmemek senin iicn daha iyi olur dedim buna yağmış bir sürü tepki neymiş preservetif takarsa zararlı değilmiş bn neden millete yalnıs bilgi veriyor musum al. İşte sonu böyle olduğunda preservetif de fayda etmez senin için demiyorum tabiki doktorun daha iyi benim aklıma geldi öyle yazayım dedim