Aysuu06 Kızlar merhaba herkese 28 haftamın içindeyim ve sabahları kalkınca yürüyemiyorum nerdeyse ayaklarım çok şişiyor bilekten 38 giyen ben 40 giyiyorum terlikle geziyorum resmen basına gelen varmı bu derece çok şişen yardımcı olur musunuz 🙏
kahvesever__ Aysuu06 benim ki de çok şişiyor ayaklarım ellerim doktor bana çorap verdiği kan dolaşımını hızlandırıyormuş hemde şişliği önlüyormuş
Melikeee0809 Aysuu06 aa bu ben 30. Haftaya girdik biz de çarşambadan beri benim de ayaklarım birden şişti bol bol su içiyorum ve oldukça da aktifim ama gene de oluyor maalesef
_Hayalim- Aysuu06 benimde öyle oluyordu gebe okulundaki eğitmen bana sıcak suyla biraz masaj yaparak yıka sonra 1 dakika soğuk suya tut dedi bide uzanırken ayaklarını hafif yukarı kaldir dedi aynısını sabahları uyguladım şişkinlik dindi ve ağrisida geçti umarım sendede işe yarar