MeralH Kızlar Mrb 37 haftalık hamileyim daha ogluma isim seçemedim AYAZ aklımda YİĞİT. VAR birde. YAZGI Sizce hangisi daha güzel
Hatunnn MeralH yazgi yi daha cok kiz ismi olarak algiladim diger ikisine yogunlasin bence:) ben olsam yigit koyardim