Arkadaşlar merhaba yaklaşık 2-3 saattir süren rahim kasılmalarım var. Doktora gittik beni çatı muayenesine aldı ve çok ağrılıydı. Plesentanın olduğu yerde kanama gözüküyor dedi. Bir gün yatırıyorlar takip amaçlı. Bişey olur mu çatıdan dolayı , plesentadaki kanamadan dolayı acaba? yaşayan var mı böyle bi durumu 😒