Hanımlar 19+6 haftalık gebeyim. Bu zamana kadar pek hissetmiyordum böyle nasıl anlatıyım biraz ağırlık hissetmeye başladım göbeğimin orda yani bebeğin olduğu yerde acaba büyüdükçe kilo aldıkça mı oluyor bu ağırlık uzandığımda oramda ağırlık hissediyorum normal mi iyi bişey mi