Naz555 Arkadaşlar hastane çantam için biberon alıcam ama avent ve dr browns arasında kaldım sizler hangisini önerirsiniz ?
Ikinciyibekliyorum Naz555 avent aldim. 4 yil da ilk kizimda avent kullandim. Simdi ki kizima da avent aldim cok ta memnunum
tco Naz555 dr browns ikili setinden aldim. Yegenim esimin yegenleri hep ondan kullandi hic gaz problemleri olmadi. Aventi arkadasimin bebegi kullandi cocukta gaz problemi oldu
Hatunnn Naz555 evet canm normali var mi bilmiyorum baktiklarim camdi hep baslangic seti olarak geciyordu ondan aldim
ElifAbr Naz555 Dr Brownms cam olanı da var olmayanı da var. Ben cam olmayanını 3 aydan sonrası için aldım bi orta boy bi büyük boy. Aventin de cam olanını aldım yenidoğan için, aynı şekilde yenidoğan emziğ de aldim aventten organik olarak geçenlerden.
Nananusha ben chicco aldim set haliyle. avent gaz yapiyo dediler en iyisi chiccoymus sisede plastikte aldim
Busraozkaya Myszfr ben de almıştım ama hiç gerekli değil. Süt gelmediği durumda biberonla mama verilebilir ama meme reddi sebebiyle biberon önerilmiyor. Ben aldığım biberonlatı hiç kullanmadım. Almaya gerek yok dıye düşünüyorum. Zaten laxım olursa eşin eczaneden alı gelir
Nurce Naz555 canım ben de bunlardan birini alacaktım ama internette araştırmalarım sonucu ;medela markasına rastladım anne memesine en yakın biberonmuş bi araştır istersen 😉