papatya981 Villanelle ama en büyük sorunda ordan kaynaklanıyormuş hastalar kendilerinin iyi olduğunu düşünüp ilaçlarını almayi birakiyorlarmis ama doktorunuz bırakın demeden bırakmak doğru değil bence 😔
Bipolar_mom Villanelle simdi ben de azalttim bi hafta sonra tekrar gidicem dr ye bakalım kesecek mi. hamileyken atak geçirme durumu oldu mu peki sen de?..
Villanelle Bipolar_mom yok atak olmadı ama normal bir hamileye göre belki biraz daha evhamliyim sanırım
Bipolar_mom Villanelle Oh çok şükür insallah ben de de olmaz ilacı kestikten kaç ay sonra hamile kaldin peki ..
Villanelle Bipolar_mom 2 ay sonra tüp bebek tedavisi ile kaldım. Yumurta rezervim 0 olmuş neredeyse. Yani 0.01 idi amh değerim. Çok eminim ki ilaçlardan kaynaklandı bu durum
Bipolar_mom Yaa ciddi misin çok üzüldüm ben de 2 buçuk yıldır ilac kullaniyorum bakalım ben de sorun çıkacak mi yarın baktiracagim 🥺🥺🥺
Villanelle Bipolar_mom biz 2 kez denedik o yüzden ilaçlarla falan 40bin gibi oldu ama bu 2021 fiyatı tabii