TugbaveBebisi canım hayırlı olsun. Kabızlık sorunu bende de var. Mürdüm eriği 2 3 tane yediğimde çok işe yarıyor. Kusma içinde 6 dan sonra başlayıp 12 de bitiyor diyorlar normalde ama benim 12 den sonra başladı hala devam ediyor. Kişiden kişiye değişiyor bence.