Mamatobe Ayisigi45 Folikasit ile ilgili bir gen, araştırdığım kadarıyla folikasitin vücut tarafından parçalanmasını sağlıyor ve dolaylı yoldan kanın pıhtılaşmasına etki ediyor. Çoğu doktor sadece bu gende pıhtılaşma varsa önemsemiyor bile benim de bu genim dahil 3 gende pıhtılaşmam var, hatta benim bu gen homozigot hem anne anne hem babadan geçme ve gebe kalmadan önce ve halan gebeliğimde aktif formda folikasit kullanıyorum oksapar+ecopirin dahil.
Nermin_nur1 Ayisigi45 yanlış hatırlamıyorsam benim de bu genim de sorun çıktı ben iki düşük yapmıştım şu an ki gebeliğimde kullanıyorum coraspin+oksapar
Patito__ Ayisigi45 bnm iki gebeliğimde kullandirmadi butun drlr herkese sordm gerek yk dediker bnm uc genimde vardi heterazigot Sonuc iki dusuk Tek gene birsey vermiyor cogu dr ama bence riske atmayin Hala bile drlr ondn dusmemistir diyor ortalik bu genlerle dusuk yapanlarla dolu
-omay- MTHFR A1298C polimorfizm saptanmadı , MTHFR C677T heterozigot saptandı , hamilelik süresince oksapar iğne kullandım hergün , doğuma 2 gün kala bıraktırdı doktorum
Ayisigi45 Nermin_nur1 benimde ilk gebeligim 3 aylikkken kalbi durdu kurtaj oldum 6 ay sonra yine hamile kaldim onada dis gebelik dendi suan yine gebe kalmak istiyorum aradan 3 ay gecti bakalim
Kdryemmr Ayisigi45 biz de raporlu alıyoruz baştan beri, başta çok fazla bişey ödemiyorduk ama geçen aldık kaç paket aldığımızı hatırlamıyorum bişeyler değişmiş 500 TL civarı bişey ödedik
Mamatobe Buzlubadem Gebe kalmadan önce ve 12 haftalık olana kadar osende 2m kullandım b12+aktif formda folikasit zaten dilaltı olarak kullanılıyor ciddi anlamda değerlerimi yükseltmişti daha sonra multivitamine geçmem gerektiği için elenatal 1 kullandım 6 aydan sonra elenatal 2ye geçtim omega 3 destekli. Elenataldeki folikasit metafolin olarak geçiyor ve bütün bünyeler tarafından sindirilebilen bir folikasit formu