Teusa bebeklerin ilk 3 ay öğrenme fonksiyonları yok İsteselerde öğrenme gerçekleştiremezler dolayısıyla herhangi bir şeye alışmıyorlarda uzmanlar ilk 3 ay yakın temasta uyutmanın sakıncası olmadıgını söylüyor hatta bebek güvende hissetmesi icin ten tene uyutadabilirsiniz yani nasıl uyuttuğunuzun alışma açısından bir sakıncası yok ancak 3. Ayın sonlarına dogru bırakmak kaydıyla . Bebeği kucakta pışpışlarsanız doğru zamanda bıraktığınızda kucağa alışmaz yani illa sallamayadabilir anneniz. Sarsılmıs bebek sendromunu tam bilmiyorum ama eğer kaygılarınız varsa bundan ona bahsedebilirsiniz annenizin huyuyla alakalı ben söylesem mesela annem dinler cok geleneksel biri değil kayınvalideme söylesem biraz yadırgayabilirdi