Beybisininannesi Busra2013 benimde enseme sırtıma vuruyor çok ayakta kalınca ağırlaştığımız için oluyor muhtemelen
dilara_cinar99 Busra2013 Çok normal o zaman ben 34 haftalığım agirlastikca belim sırtım baya ağrıyor 😊
Busra2013 Beybisininannesi 36+5 olduk bızde benım ense ve asagısı agrıo 3 saatır agrıo corona olmasın ya suan korkudan uyumuom
Beybisininannesi Busra2013 yok kız değildir bak sana bi video atayım 5dakka yapıver Beni o rahatlatıyor belki sana da iyi gelir