Ozlm007 Evet ya hem elbise şeklinde hem önden düğmeli hemde sabahlık almam lazım. Henüz kendim için sadece göğüs pedi, gümüş kapak ve lohusa pedi aldım. Bugün avm ye gittim waikikide o kadar güzel hamile pijamaları gecelikleri vardı ki Ya kilo alırsam diye almadım. Ama sanırım dediğiniz gibi alsam iyi olacak.