Hepinize merhaba Happymom’un güzel anneleri sizden bi konuda bilgi rica edeceğim 8+6 gebeyim şuan 48 kiloyum , fakat son 2 gündür deli gibi göbeğimde kaşıntı var haldır haldır kaşımak istiyorum sizce neden olabilir göbeğim çıkacak desem 8+6 şuan çok erken değil mi sizce neden kaynaklı olabilir ne yapmalıyım