Selam kızlar henüz beş haftalık hamileyim kasık ve bel ağrısı dışında hamileliğe dair pek bir şey hissedemiyorum sadece biraz uyku hali bastırdı ama mide bulantısı vs gibi başka bir belirtim yok psikolojik bir süreç mi bilmiyorum herkes çok yeni olduğu için böyle olduğunu söylüyor sizde de aynı durumlar oldu mu hamileliğinizin başlarında