Nurdiri Kızlar merhaba Şişli Türkiye gazetesi hastanesi nde doğum için giden ya da doktor tavsiyesi olanlar var mı aranızda
Meltem423 Nurdiri merhaba ben tülay koldaş a gidiyorum gayet iyi bi doktor sizi rahatlatan bi tavri var 18.haftamdayim
Duygukam Nurdiri çok yakın arkadaşım Tülay Koldaş’a gidiyordu 10 gün önce doğum yaptı çok memnundu benim uzun süredir takibinde olduğum doktor olmasa tülay hanıma gidecektim
wills Nurdiri ben de Tülay hanıma gidiyorum 35. haftadayim cok seviyorum kadını. Basindan beri herseyimle cok guzel ilgilendi. Sadece biraz hızlı konuşuyor okadar 🤤