dilarakocc dikiş yerim hiç agrımadı ama gazım çıkmadı çıkmadığı içinde taburcu olamadım hep lavman verdıler kendi kendime yapamadım gaz cıkarmama kötü dikiş yerim agrımadı birde aradan bir yada iki hafta gectı felaket derecede bel agrım oldu agrıdan bayılmışım agrı kesici vurdularda öyle gectı sadece şunu söylemek istiyorum herkesin sezaryen doğumu aynı olmuyor kimisi hemen gaz cıkarıyor kimisi narkozu atlatamıyor tam yani herkesin dedıgıne bakma senin vücüdünla bizim vücudumuz bir degıl canım