Bende 23 haftalık hamileyim ve doktor üst sınırda suyun detaylıya girdikten sonra gerekirse bir şeker testi yaptır normal değil dedi içime korkuyu saldı…Aksi gibi bu hafta her gün tavşan gibi havuç yedim oda suyu yükseltiyormuş şimdi detaylıya 2 gün kaldı şekeri kestim kahvaltıda falan tüketmiyorum reçel,helva,bal gibi şeyleri inşallah normale döner