ikizlerimibeklerken- Her geçen gün beni sana yaklaştırıyor kızım, geride kalan koskoca 37 hafta ahh cok duygusallaştım bi anda 🥺 Korku dahada artmaya başladı bir an önce dogsun istiyorum ama bi yandanda korkuyorum… bi yandan doğum anı bi yandan yetebilirmiyim, bakabilirmiyim, altından kalkabilirmiyim…. kafamda deli sorularrr 🥺 Bizz sonn 21 sayıyoruzz bebişim mercimek kadardan marul büyüklüğüne ulaştıııı 🥬 ❤️❤️❤️
semakulekci ikizlerimibeklerken- Son 26 bende de var aynı duygular artık doğum yaklaştıkça hormonlar da yükseliyor sanırım çok garip hal almaya başladı sağlıkla gelsin yavrularımız 🥰🙈🌸 Biz çok güzel anneler olacağız iyi düşün her zaman yeteceksin evladına
SinemAyto ikizlerimibeklerken- bizde 36 haftalık olduk aşırı korku içindeyim 🥲😏 Rabbim sağ salim kucagimiza almayi nasip etsin🤲🙏
Rabiaelif2017 ikizlerimibeklerken- senle aynıyz canım son 21. Aynı dediğin şekilde tereddutlerim var ve bir an önce kavuşma isteği var. Benim ikinci kızım olucak, acaba ikisine birden yetisebilir miyim sezeryan olucam çabuk toparlanip kalkabilir miyim büyük kızımla da güzel ilgilenebilir miyim. Kafamda deli sorular. Rabbim hepimize bebislerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah. Senin bebis kac kilo olmuş biliyor musun?
ikizlerimibeklerken- Herkeste sanırım sona yaklaştıkça oluşuyor bu korkular.. Sonradan bende diyorum tabii annesisin sen onun en iyi sen yetersin tabi diye ama dediğiniz gibi hormonlar işte. Hepimiz sağlıkla, kolaylıkla kucagımıza alalım bebişlerimizi inşallahhh🙏🏻🌸💝 SerraveAnnesii gulsumm1 semakulekci
SerraveAnnesii 35+3 hafta 🥲 kavuşmaya az kaldı çok heyecanlıyım bir an önce kavuşmak istiyorum. Kokusunu, yüzünü, ellerini her şeyini çok merak ediyorum🥺 Allah hepimize sağlıklı, hayırlı, kolay doğumlar nasip etsin inşallah 💕🙏🏻
aysebeyza Bizde 00:00 itibariyle 36 haftalık olduk 20 lere düşünce heyecan artmaya başladı tabi. Bi an önce doğsa da kucağıma alsam öpsem koklasam diyorum hep. Bide sanki çook uzun zamandır hamileymişim de bi türlü doğuramamışım gibi geliyor nedense 😅😅
Yamantosunannesi Biz de an itibariyle 36. haftamıza girdik. Heyecan ve korku bende de birbirine girmiş gibi. Hem bebişimi görmek istiyorum hem de doğumda neler yaşayacağımı kestirememek içime korku veriyor. Acı eşiğim yüksek her zaman ben yaparım normal doğururum diyen biriyim ama nedense böyle bir korku var engelleyemediğim😅
Busra2013 ikizlerimibeklerken- bızımde son 23 artık dogurmak ıstıom cok zorlanıom ama normal dogum olck ne zmn gelck bılmıyorum son dogum tarıhı 8 mart verdı doktor bakalım nolck bende cok korkuom dogururmuyum ona anne olabılırmıyım yetebılırmuyım buyutebılırmuyım cok sey dusunup korkuom