Arkadaslar migreniniz varsa hacemat yaptirin o kDar sağlıklı ki bana dua edersiniz. ben cook stresli ortamda büyüdüğüm icin cok kucuk yasta migrenle tanıştım, kulaklarimdan ates çıkıyordu her gece oyle hissettiriyordu ne agri kesici ne igne hic bisi iyi gelmiyordu sonra babam arastirmis hem sunnet oldugunuda soyledi bana ilk korktum sonra ya dedim zaten olacagin kadar hasta olmussun dene diye gaza getirdim kendimi ilk yaptirdigimda 1 ay agrimadi bazilarinda 2 hafta oluyor sonra bi kac kez daha yaptirilmasi gerektigini öğrendim en az 5 kez yaptirdim ve sonuc migrenim iyileşti.Allaha bin şükür.Deneyin 🙏🏻