Tugbapak82- Kızlar hayrılı akşamlar hamile kalmak istediğim için araştırma yapıyordum ve karşıma çıktı bel çektirme işe yarıyor muş benimde tam kuyruk sokumumda hep agrı var azıcık ayakda da dursam otursamda maf oluyorum diyorum acaba ondan mı gebe kalamıyorum çektiren var mı hamile kalan var mı ve İstanbul Anadolu yakasında çeken güvenilir Bi yer var mı
Betulmtn Tugbapak82- ben çektirdim ama kuturdemesi gerekiyormuş benim kuturdemedi. Açıklık yok dedi yapan teyze. Ama yapıp da hamile kalan duydum
Cemrreedemirci Tugbapak82- Yapmayın öyle şeyler sakat kalabilirsiniz dolandırılabilirsiniz hatta tacize uğrayan bile duydum. Paranızı vaktinizi iyi bı hekime verin.
mom130 Tugbapak82- benim annem yapıyor ama onun hamilelikle ilgisi yok. Eskiden fizyoterapist yoktu bunu bilenler yapıyordu ki şuan bizim bunu bilen yaşlılarımız altın değerinde. Yabancı ülkeler bu yöntemi bir buluş gibi haber yapmışlardı. He işin ehli olmak lazım o ayrı. Benimki de kaymıştı çok ağrıyordu. Annem yaptı ve hiç acı hissetmedim.
Poyrazinannesiiii Tugbapak82- hamilelikle bir ilgisi olduğunu düşünmüyorum açıkçası çünki benim aşırı bel ağrılarım vardı bildiğiniz kitlenip kalıyordum fıtık başlangıcı olduğu için. Geçmedi hiç bir türlü kaç kere ilaçtı iğneydi rahatlamadı hiç ama evlendikten 3 ay sonra hamile kaldım. Şu an otursam da batıyo kalksam da yatsam da yürüsem de sürekli belimde bir bıçak var hissi oluyor magnezyum kullanıyorum öyle biraz hafifledi son zamanlarda ama tabi kesinlikle ilgisi yok diyemem başka bir olayda beli etkileyebilir hekime danışmanız daha iyi olur
Tugbapak82- Betulmtn bu hafta doktora da gidicem ama. Normal oldugunu sanmıyorum çok agrı oluyo bende çektirmek istiyorum ama yapan biri var mı bilmiyorum
Tugbapak82- Cemrreedemirci hekimede gidiyorum bel içinde randevu aldım merak etmeyin teşekkür ederim ilginize
Bisusbi Ben böyle şeylere asla inanmıyorum. Ağrınız varsa bir fizyoterapist ya da ortopedist ile görüşmenizi öneririm. Yanlış bir işlem yüzünden bel kaslarınıza, sinirlerinize ve dokularınıza zarar verebilirsiniz. Lütfen böyle şeylere inanmayın 🌸