Mervehorata92 21 haftamdayım vucudumda kasıntı başladı karnımda bacaklarımda ve kollarımda basenlerımde bazende boyle bır durumla karsılasan var mı ferrum dıye kan hapı yenı basladım kullanmaya acaba ondan mı yoksa baska bırsey mı bılemedım
Esranr95 Mervehorata92 31 haftalık hamileyim ve yaklaşık 1-2 aydır bendede var ne yazıkki geçmiyor tahlilde yaptırdım temiz çıktı ama hala kaşınıyorum vücudum yara içinde kaldı benimde en büyük sıkıntım şuan bu
Seserra Mervehorata92 bende 20 haftadayim yeni başladı koltuk altı kasık bölgesi kaşıntı bende demir nilaci.kullaniyorum ondan mı acaba ödüm.patliyro uyuz oldum diye
Elifelbb Mervehorata92 bende 21 haftalığım bazen bendede oluyor kaşıntı ama cilt kuruluğundan olduğu çok belli pul pul dökülüyor krem sürünce hafıflıyor
1Pamuk Mervehorata92 mutlaka bir iki doktora gidin tahlil verin inslalah sorun yoktur ❤️ üstünde durun siz
Mervehorata92 Esranr95 kaşımadan duramıyor ınsan bırde kaşımayayım dıyorum ıstemsızce kaşırken buluyorum kendımı yara olacak artık 😑
Mervehorata92 Seserra bense korktum ama bakınca nete hamılelerde oluyormus kaşıntı ama ınsan tedırgın oluyor ne bılım 😑 bende sorayım dedım acaba herkeste oluyor mu yoksa bazı kısılerde mı ılac mı dokundu dıye de dusundum
Erol Mervehorata92 ilaçla alakası yok canım bendede aynı şekil hatta sana atsam bunu böcek ısırmış dersin ama inanki kaşındıktan sonra oluşuyorlar ve kol bacak ayak eşim de şok oluyor tahliller hep temiz cıkıyor ilacta vermıyorlar hep yaşıyorum bunu 30 haftalık oldum hala var
Mervehorata92 Erol aynen benımde oyle kaşıyınca kucuk yuvarlak oluyor bocek ısırmıs gıbı o zaman doğuma kadar mecbur dayancaz galıba 😔
Mevludedamgaci Mervehorata92 bende 34 Haftamdayım aynı kaşıntı bende de var bugün doktoruma mesaj attım pazartesi gel kan tahlili yapalım dedi pupp veya gebelik kolestazi diye bisey varmış o olabilir dedi. Bende nasıl beklicem pazartesiye kadar bilmiyorum 🙄
Mervehorata92 Mevludedamgaci oyle bır yazı bende okudum ama inşallah oyle bırsey yoktur 😔 canım bende gıdıcem bıran once geçee hepımızın umarım
1Pamuk Mervehorata92 aynen korkutmak istemem sizi ama önemli bir şey bu ❤️ İNSLALAH temiz çıkar endişelenmeyin ama ❤️
Hsgldin3 Merhaba güzel anneler erkek bebek bekleyenlerde kaşıntı yoğun olur diye duydum bebişleriniz erkekmi acaba
1Pamuk Mervehorata92 dualarım sizinle inslalah Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🥰🤲🏻