Kızlar merhaba
14+5 haftalık gebeliğim mevcut özellikle 2 gündür bıçak saplanır gibi sol ve sağ kasığımda bir ağrı hissediyorum ama anlık gelip geçiyor doktor bebek büyüdüğü için Rahime baskı yapıyor ondan dedi bu durumu yaşayanlar varmı bazen regli ağrısı gibi oluyor