holly ikramomm 40 dan sonra paylaştım sonra ufak tefek sıkıntılar oldu dedim tamam yeterince pis nefis gelmiş kızıma herseyi sildim daha da paylaşmadım
Beybisininannesi ikramomm değer milletin gözü de gönlü de pis olmuş Yüzüne gülen arkandan tükürür olmuş En iyisi kimseye birşey göstermemek Zaten bu Facebook İnstagramı başımıza bela edenlerin de.. İçtiğimiz kahveye kadar herşeyimizi ortaya döker olduk 😅
gozdealtan Bu nazar zaten hep bize degiyo, milyon takipcisi olan unluler paylasir her seyini vir sey olmaz, biz koyduk mu evimizin basimiza yikilmadigi kalir ya 😐
goldumsu gozdealtan ben 24. Haftamdayım ailem ve bi kaç arkadaşım dışında kimse bilmiyor wpda da öyle sadece tanıdıklarım ekli bazen bebek kıyafeti vs atasım geliyor korkumdan atamıyorum bende
Poyrazin_annesi Nazara inanınırım ama hergun nazar duası okursam bebegımı koruyacagınada ınanırım oyuzden paylasıcm bebegımı 🥰 . Ztn dogdugunda eve gelenler bebegı goruyor hastanede doktorlar hemsıreler görüyor daha kım kaldıkı😂
adsmom ikramomm ben hamileliğimle ilgili istediğim şeyleri paylaşıyorum. Nazar var evet ama iyi dualar ve iyi niyetler de var ve bunlar da en az nazar kadar güçlü 🥰 nazar değecek diye istediğim şeyleri yapmaktan vazgeçmek istemiyorum.