selinbirincisezen 00.00 itibariyle 12 haftalık olduuuukkkk. Sizler kaç haftalık oldunuz, hadi sohbet edelim😍😍😍😍
Nlgn43 Kızlar bende 21+3 oldum fakat baş ağrım oluyor ve bu da beni kusturuyor normal mi sizce çok endişe ve korku yaşıyorum 😞
BusePolat Nlgn43 Bende tam 21+3 bende de baş ağrısı oluyo ama baş ağrısı sebebi ile kusma olmuyo hala koku hassasiyetin falan varsa kusmak normal daha bu sabah kustum bende
Hlt-seyma21 Nlgn43 normal canım benim artan kan artışı sebebiyle bu haftalar da baş ağrıları, parol içip bol su tüket. Mide bulantısı İçin de doktoruna ilaç yazdır istersen ben prilam kullanmıştım cok memnun kalmıştım.
Yasemiiin- Kevsr Ben de aynıyım , bu hafta söyledi bize Dr 11+6 iken . Ama şimdilik aramızda kalsın , 3 hafta sonra kontrolde söylediğimde herkese dersiniz dedi 😄 sonraki ilk muayenende söyleyebilir 🙂