gzmsms Merhabalar , Ben ve eşimde genetik hastalık taşıyıcı olduğumuz için 11. Ve 14. Haftalar arasında koryon villus örneklemesi alınacak. Biraz korkuyorum , var mı tecrübesi olan ?
Gaer25 gzmsms maddi durumunuz elveriyorsa nifty testini öneririm. Çünkü amniyosentez, koryon villus bunlar tehlikeli bebek için az bi oranda olsa kötü sonuçlanabiliyor.
symatk gzmsms Ben yaptırdım canım kasığına iğne sokuyo bebeğin plesentasından örnek alıyorlar tabi canın yanıyor biraz
Gaer25 gzmsms ben ilk gebeliğimde nifty testinin sonucuna güvenmeyip yaptırdım Zeynep Kamil’de. Şansım varmış beni bekletmediler yoksa 19. Haftaya kadar bekleyen anneler varmış sıra gelmiyormuş😔 ultrasonla bebeğe bakıyorlar bebek sabitken karnının uygun olan yerinden iğneyle girip kordondan sıvıyı çekiyorlar. Bana herhangi bir uyuşturma işlemi yapılmadı ne yalan söyliyim canım yandı iğne biraz kalın ve uzundu taktir edersiniz ki. Sonrasında 2 saat müşade altında bir odada tuttular. Daha sonra bebeğe baktılar kalp atışı var sorun yok dediler ve eve geldim. Ama beni hastanelik eden ve 10 kilo verdiren bulantılarım o gün çok daha fazla şiddetlendi yeşil kusuyordum artık ailem çok endişelendi. Bu işlemi orda yaptırdığım için ne sorunum olursa olsun zeynep kamile gitmem söylenmişti bu yüzden Aynı günün gecesi aciline gittim ve bebeğimizin kalp atışı yoktu. Sonrası haplarla doğum yapmak zorunda kaldım 15+4te. Ama benim bebeğim çok sağlıksızdı hem down sendrom hemde kalbi onu anne karnında yaşatacak durumda bile değildi. Sağlıklı bir bebekle aynı tepkiyi vermedi belki bu yüzden. Özelde karnınızı uyuşturuyolar olabilirler. Ama benim devletteki tecrübem buydu. Allah yardımcınız olsun umarım bebeğiniz sağlıklıdır ve sağlıcakla kavuşursunuz 🤲🏻🤲🏻
Brcuburci gzmsms merhaba taşıyıcılık testi yaptırmak istiyorum bende ailemizde genetik hastalık var ondan sonramı koryon villus yapiyorlar
symatk Gaer25 bir daha ki hamilelik düşündüğünde bu testleri eşinle birlikte yaptırman daha sağlıklı olur sağlıklı sonuçlar elde edersiniz ben yaptıracağım Allah’ın izniyle