Selam kızlar 40+1 olarak geldimm normalde kasılma ve sancım hiç yok fakat bugün açılmam olsun bebeğim gelsin artık diye ilişkiyi biraz zorladık belimde ve kasıklarımda agrı var şuan ama dogum sancısı gibi degil sizce ne zaman gelir bebeğim ilişkinin bi etkisi olmuş olabilir mi pazartesi kontrolüm var 40+2 oluyoruz doktorrum bi önceki muaynede bebeğimin kanala girmediğini eger bu haftaki kontroldede gelmezse 41 de suni sancıyla dogumu başlatacagını söyledi başına böyle bişey gelen varmı ne yapmalıyım 14 şubat kontrolüm olmuş oluyor hediye gibi gelse keşke bebeğim dua edin 🙏😊