LeylaAslann Merhabalar herkese, 11 haftalık hamileyim, ve 12. Haftayı doldurdugumuzda ikili tarama testi olucaz. Ama çevremdeki bazı insanlar kötü tecrübe yaşamışlar bu konuda. Siz neler yaşadınız ve yaptırmayan oldu mu içinizde?
Htcnal LeylaAslann Yaptirmamak gibi bir secenek yok gibi.Ozelde de,devlette de yaptirilacak deniyor .
Mucize-mmm LeylaAslann doktorum ikili tarama testi zamanındasın yapalım dediğinde ben istemiyorum demiştim ve bir kağıt imzalatmıştı onaylamadığıma dair. Yani sizin elinizde olan bir şey isterseniz yaptırmazsınız
2bebe1gebe LeylaAslann yaptırmak zorunda değilsin geçen hafta doktorum bana gelmesen bişi olurmu %90 olmaz ama %10 olabilir bizde bu %10luk ihtimaline bakıyoruz testte he olduki down sendromu var ya aldırmanı yada doğurmanı seçenek sumuyoruz anne karnında veya doğunca bi tedavisi yok aldırmayı düşünmüyorsan yaptırmayabilirsin dedi bende imza atarak yaptırmadım aldırmayı düşünmem çünkü
Gamzeuzmay LeylaAslann valla canım 2li 3 lü 4 lü testlerimin hepsinin yaptırdım detaylı utrasyona 2 ayrı doktorda girdim bi devlet bi özel hepsi gayet güzeldi hiçbirşey çıkmadı 7 ayımda bebek benden az kan akışı gidiyordu erken doğum yaptım ve doğunca kızımın down sendromlu olduğunu öğrendim yani demek istediğim sen ne yaptırısan yaptır kaderinde kısmetinde ne varsa onu yaşıyorsun şimdi dünya tatlısı bir melek annesiyim
Merveaslan0651_ Kesinlikle yaptrma hamileligini zehir etme ben 2. Cocum yaptrdm risk sınırda ckti yasim 31 olmasna rağmen 2 gün agldm ultrasonda hic bise görmedi doktrlr hersyi normal dediler biraz içim rahatladı ama sinek pis mide bulandırır 😔
LeylaAslann Merveaslan0651_ çoğu kişi bu durumdan şikayet ediyor. Ben de o yüzden psikolojik olarak biraz tereddüt ettim..
Merveaslan0651_ İlk hamileligin mi yaptrcksn da özel de yaptr kucuk bi şehirde yasyrsn devlette yaptrma bnmki sadece fikir tabi sizin karariniz
LeylaAslann Merveaslan0651_ aslında ikinci hamileliğim ama ilki düşüktü. Gaziantepte yaşıyorum, özel akademi hastanesine gidiyorum