Esranr95 Kızlar 31 haftalık hamileyim ve yaklaşık bir aydır vücudumun hemen hemen her yeri sürekli kaşınıyor uykularımdan oldum diyebilirim doktorumada söyledim tahlil istedi yaptırdım temiz çıktı kaşıntı için karışım yaptırdı eczaneden aldım düzenli kullandım ama oda fayda etmedi alerji ilacıda yazdı kullandım yine aynı benim gibi aynı durumda olan varmı
Zumra_tuba1235 Esranr95 ne ilacı yaptırdınız eczanede bende kaşıntı şikayetiyle cildiye doktoruna gittim uyuz dedi 15 gündür uğraşıyorum bugün yine ilaca başladım pomod
Kubratalo4965- Esranr95 benim de bir haftadır böyle, ölüyorum artık kaşınmaktan, bacaklarımı yara içinde bıraktım, uyku uyuyamıyorum, kan tahlili yaptım bende normal çıktı krem verdi oda fayda etmedi cildiyeye git dedi randevu düşüremiyorum ya
Deryakz Benim degil de bi akrabam aynı şekilde bütün vücudu kaşınıyo hatta kaşımaktan kanatıyodu gebelik te hiper tansiyon çıkmıştı ondan kaynaklı erkeen dogum riski vardı doktoru bi tahlil istedi oda özel hastanede yaptırdı sonuç bekliyor şuan ne olur bilemiyoruz 38 haftalık bu arada 33 dem beri kaşınıyordu oda
Esranr95 Zumra_tuba1235 bir karışım yazdı doktorum eczanede hazırlandı aldım kaşınan yerlerime sabah akşam sürdüm ama fayda etmedi birde zynetec alerji ilacı yazdı ama yine aynı
Zumra_tuba1235 Esranr95 neden kasiniyomus ne dedi yani benim bildiğim karışım uyuz için oluyo canım ama
Murgul Esranr95 ayy doktorunuz neden kaşınıyor dedi Bende akşam başladı kaşınma olayı :( Kolum bacağım sırtım yüzüm burnum saç dilerim kaşım bile kaşınıyor.. Şu anda hafif hafif var ama Uyuzmu oldum dedim yoksa dışarı hiç çıkmadan kaptıysam bravo bana. gebelikte de oluyomuş nette öyle yazıyor ama devlet hastanesine gitcem birazdan gelir gelmez duş almayı planlıyorum…
Aycha Esranr95 Merhaba, Eğer gebelik kolestazı var ise; bazen ilk tahlillerde tespit edilemiyor. Tahlilleriniz yenilensin ayrıca safra asitleri testi de yapılsın, eğer yine temiz gelirse bir cildiye uzmanına da muayene olunuz. Çok geçmiş olsun.
Murgul Aycha Yaa devlet hastanelerinden bıktımmm ben ya. Paranında canı çıksın.. Kaşıntım var akşamdan beri heryerim kaşnıyor kanda değerlere bakarmısınız dedim gerek yokk dedi… Losyon yazdı onuda almadım. Hakkım haram olsun böylesine… Kan değerlerime bakması için ne yapmam lazımdı edepsizlik çirkeflik mi hastaneyi başına mı devirmem lazımdı…