EdizEliz Merakımdan soruyorum ben kızıma klomen ve iğne ile gebe kalmıştım Şimdi tekrar gebelik niyetim var adetimi bekliyorum ağırlık ne yönde acaba 😊🥰💞
EdizEliz Mehtapkz ay hadi hayırlısı cnm . İnşalalh bu sefer güzek sonuçlanır bebişin sana tutunur sağlıcakla🙏💗