1606 Arkadaşlar merhaba 28+ 2 yim bi kızımız olucak inşallah sizde de şey oluyor mu bebek Rahime baskı yapıyor bilmiyorum niye kız bebek aşşağda olur diyorlar ama yani annemde öyle diyor ama Sizede bi sorayım istedim 😊😊
gldn065807 1606 evet özellikle aşağı vuruyo can acitiyo ve lavabo ihtiyacı hissediyorum devamlı 33 haftamdayim ben bu arada
Leylasiva21 1606 25+5 aynen kızım olacak sürekli rahmim de hissediyorum sık sık tuvalete çıkma ihtiyacı duyuyorum
Ozlemyvz 1606 cuma günü doktora gittim ben 27+6 oldum. Doktor bebeğin makat geliş olduğunu ve kasıklara baskı yapınca biraz ağrı olabileceğini normal olduğunu söyledi
eso14 1606 o haftalarda benimde öyleydi ki gerçi şu an da öyle 😂 benimde bebişim kız. Ve makat gelişli