Bugün 2. kere erkek annesi olacagımı ögrendim.İlk başta bir oğlum olduğu için çok kız istemiştim ama son zamanlarda bir erkek sevgisi düştü içime hep 2 erkek kardeş sırt sırta versinler birbirlerine yoldaş olsunlar istedim.Ve bugün de oğlum olacagını ögrendim .Güzel bir hayat evlatlarımla beni bekliyordur inşallah rabbim sağlıkla herkesin evladını kucagına almayı nasip etsin .Asla erkek takıntım yok yanlış da anlaşılmasın.