Cennetkusummm ya erken gitmeyin ya hastaneye daha çok yeni diye böyle diyorlar yaaa çok sinirlerim bozuluyor böyle beni de aynı şekilde korkuttular kese gözükmüyor filan yok şöyle böyle dış gebelik filan sonra baktılar alttan aaa küçük müs ondan denildi korkmayın sakın 5-6 hafta geçsin belli olur Allah’ın izniyle ama tabi kan verin beta degerleriniz nasıl yükseliyor bakılır İNSLALAH sağlıklıdır bende daha keseyi ultrasonda görmedim