Twetty bence bu kararı doktora ve bebeğe bırakmakta fayda var. Çok gördüm son güne kadar kendini normal doğuma hazırlayıp ama sezeryana girmesi gereken veya sezeryan düşünürken bebeği geldiği için normal olmak zorunda kalan. Kendinizi normal veya sezeryan diye şartlamayın. Şartlayıp aksi çıktığında korku ve stresiniz daha çok artıyor. Ama onun dışında ben de çok korkarak bekliyorum ☺️