eslemsi inan kimsenin ne düşündüğü hiç umurumda olmadi ben hep diyordum 10 tane evladım olsa onuda kiz olsun isterim kimse bisey demedi ama tabi hep Bi ima oluyor 2 kızdan sonra illaki bir beklentiye giriyor insanlar eşimde bisey demedi ama eminim isterdi bir oğlu olmasını ama Rabbım böyle uygun gördü çok şükür sağlıklilar baska ne isteriz ki sizde asla takılmayın veren Allah sonuçta cinsiyet seçme şansımız yok 😉😅